Σε προσωπική του παράσταση μετέτρεψε το Grand Prix του Μονακό ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος μετά την αδυναμία συμμετοχής του Σαρλ Λεκλέρκ της Ferrari ξεκίνησε πρώτος και δεν άφησε ποτέ την πρώτη θέση, σημειώνοντας την παρθενική νίκη της καριέρας του στο Πριγκιπάτο και δεύτερη συνολικά για το 2021.

Ο Ολλανδός πιλότος εκκίνησε απ’ την pole position (παρά το γεγονός ότι ο Λεκλέρκ είχε τον καλύτερο χρόνο το Σάββατο 22/05, δεν κατέστη δυνατό να επιλυθεί το πρόβλημα στο μονοθέσιό του μετά το τρακάρισμά του δευτερόλεπτα πριν το φινάλε των κατατακτήριων) και με έναν πολύ μεστό αγώνα επικράτησε εύκολα στο Μονακό κι ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών της εφετινής Formula-1, με 105 βαθμούς, προσπερνώντας τον Χάμιλτον (101 β.).

Στη δεύτερη θέση ο Κάρλος Σάινθ στο πρώτο βάθρο της Ferrari στο εφετινό πρωτάθλημα, ενώ τρίτος τερμάτισε ο Λάντο Νόρις (McLaren).

Το τρακάρισμα του Λεκλέρκ, ο οποίος έχασε τον έλεγχο κι έφυγε στις μπαριέρες στα δοκιμαστικά του Σαββάτου (22/05) στέρησαν την ευκαιρία στη Ferrari να μπει σε αγώνα της F1 απ’ την πρώτη σειρά μετά από δύο χρόνια.

Το σπασμένο μεταξόνιο της SF21 δεν κατέστη εφικτό να επιδιορθωθεί στο χρόνο που απέμενε μέχρι την εκκίνηση του αγώνα, παρά τις προσπάθειες των μηχανικών της Scuderia για να λύσουν το πρόβλημα, ώστε να εκκινήσει έστω από την έξοδο των pits.

Ο Λεκλέρκ το πήρε… βαρέως δηλώνοντας «…στο γκαράζ ήταν δύσκολο να συνέλθω, αλλά δυστυχώς το συνηθίζω πια. Ποτέ δεν έχω τερματίσει εδώ και φέτος δεν εκκίνησα. Είναι δύσκολο να το δεχθώ και λυπάμαι και για την ομάδα». Την ίδια ώρα ο Φερστάπεν είχε στήσει το δικό του… πάρτι και δεν άφησε κανέναν ετούτη τη φορά να αμφισβητήσει την πορεία του.

Πόσω μάλλον απ’ τη στιγμή που ο Λουίς Χάμιλτον (Mercedes) δεν μπορούσε να «ξεκολλήσει» απ’ την 7η θέση και το μόνο που κατάφερε ως το φινάλε, ήταν να πάρει τουλάχιστον έναν επιπλέον βαθμό απ’ τη στιγμή που κατέγραψε τον πιο γρήγορο γύρο του αγώνα (75ο).

Στον 33ο γύρο η Mercedes υπέστη και δεύτερη «ζημιά», καθώς ο Μπότας αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα. Οι μηχανικοί της Mercedes δεν μπόρεσαν να αφαιρέσουν στο πιτ-στοπ ένα παξιμάδι απ’ τον τροχό του Φινλανδού κι απ’ τη στιγμή που χάθηκε πάνω από ένα λεπτό, ελήφθη η απόφαση εγκατάλειψης.

Με τον Φερστάπεν να έχει ξεχωρίσει με απόσταση… ασφαλείας απ’ τους υπόλοιπους, η μοναδική «μάχη» που απέμεινε ήταν αυτή ανάμεσα στους Νόρις (McLaren) και Πέρεθ (Red Bull) για την τρίτη θέση, με τον Βρετανό να διατηρεί εντέλει τη θέση του στο βάθρο.

Η ΠΡΩΤΟΙ 10 ΣΤΟ GRAND PRIX ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ

1.Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull-Honda)             1:38:56.820

2.Κάρλος Σάινθ (Ισπανια/Ferrari)                           +8.968

3.Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren-Mercedes)              +19.427

4.Σέρχιο Πέρεθ (Μεξικό/Red Bull-Honda)                    +20.490

5.Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin-Mercedes)       +52.591

6.Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri-Honda)                   +53.896

7.Λουίς Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes)                 +1:08.231

8.Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin-Mercedes)             +1 γύρος

9.Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine-Renault)                  +1 γύρος

10.Αντόνιο Τζιοβινάτσι (Ιταλία/Alfa Romeo-Ferrari)       +1 γύρος

Πηγή: madata.gr