Το TikTok ανεβαίνει δυναμικά. Και αρκετοί είναι αυτοί που πλέον έχουν χτίσει το δικό τους κοινό στην πλατφόρμα, ανεβάζοντας συνεχώς νέο υλικό. Κάποιοι καταφέρνουν να βγάλουν και χρήματα. Όπως άλλωστε συμβαίνει και με πολλούς δημιουργούς περιεχομένου σε άλλα social media.

Σύμφωνα με το Forbes, oι μεγαλύτεροι influencers του TikTok, όπως οι Charli D’Amelio (115 εκατομμύρια followers), Michael Le ( πάνω από 42 εκατομμύρια followers) και Josh Richards (23,4 εκατομμύρια followers), έβγαλαν τουλάχιστον από ένα εκατομμύριο δολάρια μέσα στο 2020.

Ωστόσο, τα περισσότερα χρήματα προέρχονται από πωλήσεις προϊόντων και χορηγούμενα posts από μεγάλα brands, και όχι από τις διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα. Μάλιστα, πρόσφατα το TikTok άρχισε να δίνει μέρος των κερδών στους influencers, μέσα από το Creator’s Fund, για το οποίο έχει ήδη ασκηθεί κριτική ότι χρηματοδοτείται ελλιπώς, καθώς μέσω αυτού μπορεί κανείς να αποκομίσει λίγα μόνο δολάρια την ημέρα.Όπως σημειώνει το αμερικανικό LifeHacker, οι περισσότεροι TikTokers που βγάζουν χρήματα το καταφέρνουν μέσα από τα χορηγούμενα posts, τις τοποθετήσεις και την πώληση προϊόντων. Το πόσα θα κερδίσει ο καθένας εξαρτάται από τον αριθμό των followers, από τον αριθμό των σχολίων και των likes, το πού βρίσκεται γεωγραφικά και τη θεματολογία του λογαριασμού του.

Όταν ένας δημιουργός ξεπερνά το όριο των 10.000 followers, μια εταιρεία μπορεί να του προσφέρει συνήθως από 100 μέχρι 500 δολάρια για να την αναφέρει σε ένα post (όπως για παράδειγμα ενσωματώνοντας μουσική, δηλαδή πληρώνοντας τον TikToker για να παίξει ένα κομμάτι στο background του βίντεο). ‘Η για να γίνει μια τοποθέτηση προϊόντος.

Όσο αυξάνονται οι followers, τόσο περισσότερες προτάσεις για προωθητικές ενέργειες γίνονται στους δημιουργούς, οι οποίοι μπορούν σιγά σιγά έτσι να ανεβάσουν τις τιμές τους.

Όπως συμβαίνει και σε άλλα socia media, δεν υπάρχει «ταβάνι» στο πόσα χρήματα μπορεί να βγάλει κάποιος. Τίποτα βέβαια δεν είναι εύκολο. Δεν είναι τυχαίο ότι αυτοί που καταφέρνουν να βγάλουν πολλά χρήματα μέσα από τα social media, αναρτούν συνεχώς νέο υλικό δείχνοντας επαγγελματική συνέπεια, και αργά ή γρήγορα μπαίνουν full-time σε αυτή την δραστηριότητα.

itspossible

Πηγή: madata.gr