Ούτε οι πιο αισιόδοξοι δε θα μπορούσαν να φανταστούν τα ποσοστά τηλεθέασης που κατέγραψε το Open στο παιχνίδι ΠΑΟΚ-Μπεσίκτας.

Πέρα από τον μέσο όρο τηλεθέασης στο γενικό σύνολο του κοινού που έφτασε στο σαρωτικό 30,1%, δίνοντας στο OPEN την εντυπωσιακή πρωτιά στο σύνολο της χθεσινής ημέρας, αξίζει να αναφερθούν και κάποια επιμέρους στοιχεία που δείχνουν τη μεγάλη δυναμική που εμφάνισε το συγκεκριμένο ματς.

Ίσως το πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο που έφτασε κοντά στο 50% στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Και βέβαια σε αυτό θα πρέπει να συνυπολογιστεί ότι πιθανότατα ήταν πολύ περισσότεροι από ένας στους δύο τηλεθεατές δεδομένου ότι ποδόσφαιρο βλέπουν πολλοί και σε μεγάλες παρέες.

Το ματς της Τούμπας ήταν βέβαια πρώτο σε τηλεθέαση καθ’ όλη τη διάρκειά του. Κανένα πρόγραμμα άλλου καναλιού δεν μπόρεσε έστω να το πλησιάσει.

Τον αγώνα παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 1,2 εκατ. τηλεθεατές, ενώ έστω για ένα λεπτό είδαν το ματς τουλάχιστον 2 εκατομμύρια τηλεθεατές.

Σε τέσσερα τέταρτα της μετάδοσης (δηλαδή για 60’) καταγράφηκαν ποσοστά από 30,7% μέχρι και 32,7% στο γενικό σύνολο, ενώ στο ανδρικό κοινό 25-44 το ματς είχε έξι τέταρτα (δηλαδή 90’) με μέσους όρους από 32,6% έως και 39,6%!

Τα ανδρικά κοινά παρακολούθησαν μαζικά το παιχνίδι. Στους άνδρες 18-24 ο μέσος όρος έφτασε στο 52,1%, στους άνδρες 25-44 στο 35,2%, στους άνδρες 45-64 στο 45,3%.

Πολύ υψηλά ήταν τα ποσοστά του ματς και στα γυναικεία κοινά. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις γυναίκες 15-24 ετών και στις γυναίκες 45-64 ετών καταγράφηκε μέσος όρος 22,1%!

Τη μετάδοση του αγώνα του ΠΑΟΚ από το OPEN προτίμησε και το παιδικό κοινό σε ποσοστό 33,8%!

Το pre game show του OPEN παρακολούθησαν κατά μέσο όρο πάνω από 300.000 τηλεθεατές. Σε ποσοστά αυτό μεταφράστηκε ως εξής: 12,4% στο γενικό σύνολο, 14,8% στο δυναμικό κοινό 18-54, 28,8% στο νεανικό ανδρικό κοινό 15-24 και 21% στους άνδρες 45-64.

Το post game show του OPEN που ακολούθησε της «χρυσής» πρόκρισης του ΠΑΟΚ παρακολούθησαν κατά μ.ό. περίπου 440.000 τηλεθεατές, καταγράφοντας 12,9% στο γενικό σύνολο, 38% στο νεανικό ανδρικό κοινό 15-24 και 21,1% στους άνδρες 45-64. Μάλιστα, στο ανδρικό κοινό ήταν πρώτο την ώρα όσο έπαιζε.

Το παιχνίδι στη Θεσσαλονίκη τα… έσπασε, κάνοντας 46,1%! Πολύ υψηλά ποσοστά είχαν στη Θεσσαλονίκη και το pre game show (19,5%), αλλά και το post game show (29,2%).

Πηγή: thestival.gr