Το να είσαι διάσημος στο TikTok δεν είναι αστείο. Χιλιάδες δημιουργοί έχουν συμμετάσχει σε επώνυμες συνεργασίες, σε χορηγίες και σε προσφορές εκπροσώπησης βάσει των βίντεο που ανεβάζουν στην πλατφόρμα. Ωστόσο, δεν μπορούν όλοι να γίνουν διάσημοι, γι ‘αυτό το κοινωνικό δίκτυο ξεκινά μια επιχορήγηση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για «top» χρήστες.

Το «TikTok Creator Fund», σύμφωνα με τη Γενική Διευθύντρια Vanessa Pappas, στοχεύει στο να «ενθαρρύνει όσους ονειρεύονται να χρησιμοποιήσουν τη φωνή και τη δημιουργικότητά τους για να φτιάξουν μία καριέρα γεμάτη εμπνεύσεις».

Ξεκινώντας από 200 εκατομμύρια δολάρια (και σιγά σιγά αυξάνοντάς τα), η (αποκλειστικά) αμερικανική δωρεά ανοίγει για αιτήσεις τον Αύγουστο και «θα βοηθήσει στη στήριξη φιλόδοξων δημιουργών που αναζητούν ευκαιρίες για να βγάλουν τα προς το ζην μέσω του καινοτόμου περιεχομένου τους». Οι κατάλληλοι χρήστες πρέπει να είναι 18 ετών και άνω, να διαθέτουν ένα σταθερό αριθμό από followers και να «δημοσιεύουν ανελλιπώς πρωτότυπο περιεχόμενο», εξήγησε το ιστολόγιο. Ωστόσο, παραμένει ασαφές πώς σχεδιάζει το TikTok να διανείμει τα χρήματα, ή εάν υπάρχουν άλλα κριτήρια που πρέπει να πληρούν οι άνθρωποι για να κερδίσουν το μερίδιό τους.

Το TikTok ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, κι έχει φτάσει στην κορυφή των παγκόσμιων charts, αποκτώντας 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες – συμπεριλαμβανομένων των Camila Cabello, Dwayne Johnson, Jason Derulo, Jennifer Lopez, Lilly Singh, Selena Gomez και Will Smith – από το ντεμπούτο του το 2016. Ωστόσο, δεν είναι όλοι θαυμαστές αυτής της εφαρμογής. Η αμερικανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο απαγόρευσης της δημοφιλούς εφαρμογής λόγω θεωρούμενων εθνικών απειλών.

«Ενώ οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι για πολλούς, έχουμε εκπλαγεί από την έκρηξη ενσυναίσθησης, χιούμορ και πραγματικά αναζωογονητικού περιεχομένου από τους χρήστες μας», έγραψε η Pappas. «Μας αρέσει να βλέπουμε τη δημιουργία μιας κοινότητας στο TikTok με μοναδικά εκφραστικούς τρόπους.» Η εταιρεία ελπίζει να συνεχίσει να καλλιεργεί αυτήν την κοινότητα με επιπλέον χρηματική υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένου των 50 εκατομμυρίων δολαρίων από το Creative Learning Fund για εκπαιδευτικούς, κερδοφόρα live streams και το TikTok Creator Marketplace, το οποίο βοηθά τους δημιουργούς και τα brands να συνεργάζονται σε καμπάνιες επί πληρωμή.

«Μέσω του TikTok Creator Fund», ανέφερε το ιστολόγιο, «οι δημιουργοί μας θα μπορούν να πάρουν επιπρόσθετα κέρδη που θα βοηθήσουν στην επιβράβευση της φροντίδας και της αφοσίωσης που έβαλαν στη δημιουργική σύνδεση με το κοινό που εμπνέεται από τις ιδέες τους.»

Πηγή: gr.pcmag.com

Πηγή: thestival.gr