Facebook και Disney αποφάσισαν να ακολουθήσουν τα βήματα των Netflix, YouTube και Amazon για τη μείωση της ποιότητας των ροών βίντεο σε όλη την Ευρώπη.

Με εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο να μένουν στο σπίτι, η πίεση στα κέντρα δεδομένων και τα δίκτυα επικοινωνιών αυξάνεται καθώς κάθε μέρα οι άνθρωποι συνδέονται στο ίντερνετ για εργασία ή την ψυχαγωγία τους. Την περασμένη εβδομάδα, ο Ευρωπαίος Επίτροπος για την Εσωτερική Αγορά και τις Υπηρεσίες, Thierry Breton, ζήτησε από τις εταιρείες συνεχούς ροής να μειώσουν την ποιότητα βίντεο στις υπηρεσίες τους. Τα Netflix, YouTube και Amazon συμφώνησαν.

Όπως αναφέρει το Techcrunch, το Facebook και η Disney αναλαμβάνουν τώρα παρόμοια δράση. To Disney+ έχει ξεκινήσει ήδη στην Ευρώπη, αλλά παρέχει χαμηλότερη ποιότητα βίντεο από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Φαίνεται απίθανο ότι αυτό θα περιορίσει την δημοτικότητα της υπηρεσίας, δεδομένου ότι όλοι θα είναι πολύ πρόθυμοι να βρουν νέες πηγές ψυχαγωγίας τις προσεχείς εβδομάδες και μήνες.

Το Facebook, σύμφωνα με το gr.pcmag.com, θα περιορίσει την ποιότητα των βίντεο που προβάλλονται στο κοινωνικό δίκτυο, αλλά και στο Instagram, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα να διατίθεται πολύ μεγαλύτερο εύρος ζώνης για χρήστες σε ολόκληρη την Ευρώπη. Και για να έχετε μια ιδέα για τον αντίκτυπο αυτής της απόφασης, η εταιρεία Sandvine ανέφερε ότι πάνω από το 60% του downstream traffic το 2019 προήλθε από το βίντεο και το 25% του mobile traffic προέρχεται από το YouTube.

Πηγή: thestival.gr